Марката Apple има най-голямо влияние върху живота на потребителите в световен мащаб, докато марките Microsoft и Съединени щатиимат най-голяма нужда от промяна, сочи анкета на онлайн списанието brandchannel.com, цитирана от Reuters. В нея се пита кои марки имат най-голямо влияние върху живота на хората и по какъв начин те влияят на поведението и отношението им към света. Участниците в анкетата посочват Apple като безспорен победител.

Най-големият производител на софтуер в света Microsoft също е отличен, но с негативния приз да бъде марката, с която най-много участници искат да спорят и тази, която най-много искат да се промени. На второ място в тази категория е марката Съединени щати. Анкетата не взема предвид икономическата стойност на марката, която традиционно поставя напитката на Coca-Cola на първо място.

След Apple, за най-вдъхновяващи марки в анкетата са посочени Nike, Coca-Cola, Google и Starbucks. В анкетата са участвали 2000 читатели на списанието от 107 държави, като тя е проведена онлайн от 24 февруари до 9 март.

Тагове: