Ако се надявате да си купите Apple Watch в някой от магазините на Apple, по-добре се ориентирайте към онлайн поръчките. Наскоро изтече вътрешно съобщение от Анджела Арендс (новия шеф на търговската дивизия на Apple), от което научаваме, че продажбите в магазините на компанията ще започнат едва през май.
Това е нова стратегия на Apple, която надали ще бъде приложена за останалите продукти в близките няколко години. Часовниците могат да бъдат разгледани в магазините, но не и да бъдат поръчани. Компанията дори създаде специални минимагазини в Париж, Токио и Лондон, а в момента отваря и бутици в Лос Анджелис, Берлин, Китай и Япония. До края на април тяхната функция ще бъде изцяло демонстрационна, което е ключово за продукт с толкова много възможности за персонализация (най-вече размери и материали).