Изпратихме преработен вариант за изменение на цените на фиксираната телефонна услуга и се надяваме този път КРС да ги одобри, заяви Павел Велчев, Директор Регулация и конкуренция в БТК и vivatel. Преработихме проекта и взехме предвид дадените указания, въпреки че още първият вариант беше изготвен в съответствие със Закона за далекосъобщенията и с приетите от КРС правила, поясни Велчев.
На 17 април БТК предложи тарифна политика, която е изцяло насочена към предоставяне на повече стойност и избор при пълна защита на социално-слабите групи. Чрез опростената схема на таксуване за градските и междуградски разговори клиентите на компанията ще могат много по-лесно да планират разходите си за телекомуникационни услуги. В края на месец май КРС върна предложението като по този начин не даде възможност на компанията да предостави по-достъпни фиксирани телефонни услуги за българските потребители и бизнес.
Основните акценти, заложени в предложената нова тарифна политика, са намаляване на таксата за откриване на нов телефонен пост от 70 на 20 лева, 20% повече стойност в стандартния абонаментен пакет с 50 минути за национални разговори, опростяване схемата на таксуване на градски и междуградски разговори и намаляване на цените на междуселищните и международните разговори.
БТК подкрепя развитието на телекомуникационния пазар и се стреми да бъде в тясна връзка с българските потребители. За да постигне тази цел, компанията ще продължи да инвестира в нови услуги и да подпомага проекти с голяма социална значимост в полза на хората в неравностойно положение. БТК ще продължи да инвестира в предоставянето на универсалната телефонна услуга без да бъде компенсирана от мобилните и други лицензирани оператори.
Коментари (0)