Изследване на отношението на клиентите си и удовлетвореността им от използването на услугите на компанията започва БТК. Проучването е насочено към домашните и бизнес потребителите и ще се проведе от 15 юни до 31 юли.
В средата на юни клиентите на компанията ще получат заедно със сметките си въпросник, който да попълнят, за да участват в изследването. Корпоративните клиенти на БТК ще получат анкетата от своите акаунт мениджъри. Въпросниците съдържат секция с информация за удовлетвореността на клиентите от услугите и продуктите на телекома, данни за кореспонденция, отворен въпрос, както и секция за демографска информация на клиентите.
Изследването ще ни даде детайлна информация за клиентите и ще ни помогне да разберем по-добре техните специфични нужди и очаквания, заяви Маркус Голдър, Директор Маркетинг на фиксирани услуги. След като анализираме резултатите, ще им предложим по-индивидуален подход при обслужването, като го съобразим с техните очаквания и потребности, допълва Голдър.

Тагове: