Компанията отчита стратегическо увеличение на бизнеса си у нас при IP базираното видеонаблюдение и решенията за съхранение от ново поколение

 

Съществено повишение на продажбите в България от началото на 2011 година в няколко ключови пазарни сегмента обявиха вчера от D-Link. Мрежовият гигант отчита ръст от цели 217 % при IP базираните системи за видеонаблюдение и увеличение от повече от 2 пъти на бизнеса си с решенията за съхранение на данни.

Добрите резултати и амбициите на компанията за развитие на местния пазар бяха потвърдени и от Томас фон Бароз, управляващ директор и вицепрезидент на D-Link за Централна и Източна Европа по време на специалната му визита в България. Висшият мениджър акцентира върху утвърждаването на D-Link като доставчик на цялостно портфолио от мрежови решения за бизнеса.

Новините бяха оповестени от наскоро назначеният мениджър на компанията за България - Огнян Данчев и потвърдиха фокуса на D-Link върху предлагането на усъвършенствани услуги и решения за корпоративни клиенти.

През последните месеци D-Link представи редица хитови решения. След премиерата на бизнес гамата от сторидж решения DSN-6000 през пролетта, компанията наскоро отправи и друго атрактивно предложение от висок клас - DNS-1100-04 с комбинация на iSCSI технология и традиционните NAS предимства.

Вниманието на бизнеса по отношение на IP базираното видео наблюдение привлякоха цялостните решения, включващи сериите смарт комутатори с Power over Ethernet интерфейс DGS-1210, мрежовите сториджи от DNS серията, както и IP камерите DCS-3110, DCS-3411, DCS-7410 и DCS-6815.

 

Тагове: