Председателят на борда за мениджмънт на DaimlerChrysler AG и президент на Mercedes Car Group Дитер Цетше обясни на акционерите, че е рационално да бъде сменено името на компанията. Промяната е, за да има ясно различаване между марките и да се подчертае раздялата с Chrysler.
Силата на нашите брандове е едно от големите ни предимства заяви Цетше в речта си. Ясно е, че една от главните ни задачи е да запазим и повишим авторитета им. Така например Mercedes-Benz има най-богатата традиция от всички автомобилни марки. Освен това е и най-стойностният бранд в света и последните проучвания показват, че автомобилите с неговото лого все още са най-желаните в Германия. Никой друг не блести така, както трилъчната звезда на Mercedes. Името на групата Daimler показва ясно, че пишем нова глава от нашата история, а в същото време продължаваме традициите на компанията, която изобрети автомобила. Това богато наследство заема важна част от нашата идентичност така да се каже то е ДНК-то ни. Името Daimler показва точно тази двойнствена идентичност .
Част от акционерите изразили желание към името на компанията Daimler да се добави отново Benz. В бъдеще всички дивизии ще имат думата Daimler в името си. Например петте марки камиони в групата ще бъдат под шапката на Daimler Trucks.
Коментари (0)