Създателят и главен инженер на Dyson, сър Джеймс Дайсън, е един от гласовитите противници на фокусирането върху маркетинга и брандинга. Той вярва, че един бранд е толкова добър, колкото са добри актуалните му продукти, и всичко останало е просто опит за заблуждаване на потребителите.
Наскоро Дайсън обяви, че компанията, създава първата прахосмукачка без торбичка, отваря нов научно-изследователски център в Уилтшър, Великобритания. Той ще създаде около 3000 нови работни места в инженерния и научния сегмент и ще струва 250 милиона паунда. Dyson вярва, че компаниите, които не удвояват научно-изследователския си бюджет през две години, са обречени на бавна смърт.
Припомняме, че Dyson работи по роботизирана прахосмукачка от години, но все още не е анонсирала конкурент на iRobot Roomba.