Новата рекламна стратегия на социалната мрежа Facebook предизвика недоволство сред потребителите й.

Проблемът е в това, че след реализиране на покупка в интернет - магазина, информация за движението на стоката става известна на посетителите в мрежата. При това се посочва и името на потребителя, който я е закупил, съобщава AP.

След извършване на покупката на потребителя се предлага да се съгласи или да се откаже от опцията - част от информацията за неговата покупка да стане известна на участниците във Facebook.
Но предупреждението се появява в отделен прозорец и разсеяните потребители може просто да не го забележат. А след 20 минути прозорецът самостоятелно се закрива, и липсата на реакция от страна на купувача се приема като мълчаливо съгласие.

Това става причина един от ползвателите на социалната мрежа по този начин да узнае за подаръка, който неговата приятелка му е купила. Потребителите смятат, че това е намеса в личния им живот.

Тагове: