Нетната печалба на компанията за тримесечието се увеличи с 46% до 21 милиона лева. Приходите преди лихви, данъци, отчисления и амортизации за периода надминаха 69 милиона лева или с 29% повече спрямо първото тримесечие на 2006 г.
Към 31 март 2007 г., клиентите на GLOBUL наброяват 3 401 862, което представлява годишен ръст от близо 33% и пазарен дял от над 39%.
Независимо от изострената конкуренция на българския пазар, в периода януари март 2007 г. клиентите на GLOBUL са се увеличили със 130 984, като 94 722 от тях са избрали абонаментните програми на оператора. През първите три месеца на годината, абонатите на договор са се увеличили с 51% спрямо същия период на миналата година и към края на тримесечието, делът им от общия брой клиенти на GLOBUL е достигнал рекордните 37%. Това се дължи на атрактивните търговски предложения на компанията и на ефекта от придобиването на GERMANOS от страна на COSMOTE Group. Броят на потребителите на предплатените услуги на оператора отбеляза ръст от 24% спрямо същия период на миналата година.

Тагове: