GoPro съобщи, че съкращава 7% от служителите си и предупреди инвеститорите си, че продажбите в последното тримесечие на 2015 г. са били неочаквано ниски. Официалните финансови резултати ще бъдат съобщени след няколко седмици, но по предварителни прогнози, приходите от периода са осезаемо по-ниски от очакваното. Вместо предварително прогнозираните 500–550 милиона долара, компанията е спечелила 435 милиона в последните три месеца.
Приходите на GoPro са спаднали значително и спрямо последното тримесечие на 2014 г., когато компанията натрупа 633.9 милиона долара. Една от причините за ниските продажби на GoPro е липсата на разнообразие от нови вълнуващи продукти. През 2015 г. компанията представи само една нова камера – Hero 4 Session, чиято висока цена допълнително намали интереса към нея.
GoPro се надява да си върне интереса на потребителите с новия си дрон, който може би ще снима 360-градусово видео.