Много от резервите към Google Glass се дължат на външния вид на устройството. Макар умните очила да имат изчистен и функционален дизайн, повечето хора все още смятат, че те изглеждат странно и да ги носят постоянно би било лош избор и дори причина за подигравки.
С надеждата за промяна на тази гледна точка, Google наема модния експерт Айви Рос. Рос има богат опит в дизайн и маркетинг средите, а сред компаниите, с които е работила, са световноизвестни модни брандове като Calvin Klein, Swatch, Gap и Coach. Нейната основна задача е да промени общото мнение за Glass и да убеди потребителите, че очилата са стилни, непретенциозни и подходящи за хора от всички възрасти и професии.
Това не е първият опит на Google да маркетира Glass като моден аксесоар – през септември миналата година очилата бяха част от ретрофутуристична фотосесия във Vogue.
А знаете ли, че Google Glass вече е достъпен за всички жители на САЩ?