Вероятно се забелязали, че през последните две седмици на HiComm.BG се задържа една анкета. По традиция сменяме въпроса си към вас всеки понеделник, но този път резултатите от онлайн допитването бяха важни за нас. Искахме да проверим доколко аудиторията на списанието и на сайта с еднакви имена се припокрива. Оказа се, че екипът на списание HiComm и сайтът HiComm.BG успява да достигне разнообразна аудитория - както хората с вкус към тематичните и красиво поднесени материали на хартия, така и онези, които чрез интернет задоволяват глада си за информация в реално време. Това сочат отговорите ви на анкетата „Колко често купувате списание HiComm?”. Читателите на HiComm.BG и тези на хартиеното издание обаче се припокриват в около 40%. Резултатите сочат, че 58,6% от онлайн читателите ни не разгръщат хартиеното издание, а 4,8% нямат възможността да се сдобият с него, тъй като живеят в чужбина. Те разчитат единствено на онлайн изданието ни и за достъп до най-интересните материали от актуалния брой на списанието, които се публикуват всеки месец. Добрата новина е, че всеки месец 13,1% от виртуалната ни аудитория няма търпение да прочете "реалното" ни списание, 8% ни купуват веднъж на 2-3 месеца, 2,2% го правят веднъж на 6 месеца, а 8,3% - веднъж годишно или по-рядко. За 5,1% решаваща за покупката на списание HiComm е корицата на конкретния брой. 

 

Във Facebook изданието на анкетата ни тенденцията се повтаря. От над 2500 последователи на нашата страница едва 23 се включиха с отговор на въпроса ни, което едва ли може да мине за представителна извадка. От тях 65% категорично не купуват списание „HiComm”, а още 4% просто нямат възможност да го направят, защото живеят извън България. Списанието влиза в дома на 9% от последователите ни във Facebook всеки месец, а на 22% - на всеки 2-3 месеца.

 

Миналата седмица обновихме нашия имейл бюлетин. Съвсем логично през следващите седем дни ще се интересуваме дали промяната ви харесва. Дайте своя отговор в седмичната ни анкета, която както обикновено ще откриете в долния десен ъгъл на нашия сайт.

 

Тагове: