Компанията PepsiCo, която е втори по големина производител на безалкохолни напитки в света, създаде приложение за iPhone, което обучава младежите как да съблазняват момичета.
Програмата се казва Amp Up Before You Score и е създадена в рамките на рекламната кампания за новата енергийна напитка Amp. Тя обаче вече предизвика критиките на стотици потребители и негативни коментари по форумите.
Своеобразният самоучител позволява на потребителя да си избере един от 24 типа момичета, след което започва да му дава съвети как да ги сваля. Понякога програмата предлага рисковани стъпки за запознанство или пък използване на Facebook или Twitter.
Причина за повечето критики е неравнопоставеното положение, в което приложението поставя мъжкия и женския пол, превръщайки втория в обект на игра. От PepsiCo вече публикуваха извинение към всички, които се чувстват засегнати.