Ново проучване показа значително увеличаване на пазарния дял на Apple в Китай, Япония и Южна Корея. Тази тенденция се наблюдава най-силно след пускането на iPhone 6 и 6 Plus, а причината вероятно се крие в технологичните навици на потребителите в азиатските страни. За много от тях смартфонът е основното устройство и по-големият дисплей е изключително ценно предимство.
В Южна Корея пазарният дял на Apple е скочил повече от двойно – от 15% на 33%. При основния конкурент в смартфон сегмента – Samsung, се наблюдава точно обратното – спад от 60% на 46%. Успехът на Apple е своеобразен прецедент за местния пазар, където нито една чуждестранна компания не е успявала да надскочи 20%. Apple има и 51% пазарен дял в Япония и по-скромните 12% в Китай. Там компанията се нарежда веднага след Lenovo.
А разбрахте ли вече колко ще издържа батерията на Apple Watch?