Новото дело между Apple и Samsung е в разгара си. Най-доброто, което потребителите получават от него, е вътрешна информация от двете компании. След като научихме част от плановете на Apple за следващия Apple TV, стана ясно, че Фил Шилър не е доволен от работата на рекламната агенция, обслужваща момчетата от Купертино. Още по-интересно е как Samsung вижда конкурентите си.

От стара презентация на Samsung Европа научаваме, че Google е бизнесмен на средна възраст (?), докато Nokia е по-скоро възрастен мъж със скандинавски черти. Все още съществуващата Sony Ericsson пък е млада дама с относително алтернативно облекло и вероятно афинитет към добрата музика. Най-важно е как Samsung вижда основния си конкурент, Apple.

Според корейците Apple феновете са млади, успели и свободолюбиви хора, които обичат да си почиват боси, излягайки се на стола си. Samsung, от своя страна, е класически офис служител с бяла риза и вратовръзка.

Тагове: