Макар водещите производители на електроника в Китай да са местни, Apple се радва на огромен успех в страната, особено на фона на икономическата й ситуация. По данни на RedTech 1/5 от продажбите на Apple Watch в света са се случили в Китай. Още по-интересно е, че около 1/3 от тях са черния пазар, а не от оторизирани дистрибутори или магазини на компанията. Въпреки добрите резултати, часовникът се популяризира относително бавно дори в Китай на фона на iPhone 6, например.
По неофициални данни компанията е продала около 2.8 милиона часовника в световен мащаб, с което си осигурява 19% от пазара на wearable устройства за около три месеца. Резултатите, макар и добри на фона на индустрията, са много по-ниски от очакванията на Apple, което кара компанията да не дава официални резултати по време на финансовите си отчети.
А знаете ли, че приложенията за Apple Watch вече са над 8500?