Китайският компютърен гигант Lenovo планира да спре предсрочно използването на логото на IBM. Това ще стане преди летните олимпийски игри в Пекин следващата година, съобщава ZDNet.

Lenovo придоби бизнеса на IBM преди три години и в момента е четвъртият по големина производител на компютри в света. Преждевременното отказване от бранда на IBM е продиктувано от постигането на по-добри от очакваните резултати на пазара, обясняват от китайската компания.

Ние сега сме по-силна и по-здрава компания, казва шефът на Lenovo Уилям Амелио в съобщение до медиите, визирайки резултатите от няколко последователни тримесечия.

Приходите на Lenovo за последното тримесечие достигнаха $4.4 млрд., което е ръст с 20% спрямо същия период на миналата година, а печалбата се утрои до $105 млн.

Според Амелио, решението за напълно преминаване от бранда IBM към Lenovo в линията ThinkPad продукти две години преди планираното е важен знак за прогреса на компанията. През 2007 г. лаптопът ThinkPad навърши 15 години. Lenovo стартира кампания Best Engineered PCs" и ще използва позицията си на глобален спонсор на игрите в Пекин догодина за налагане на своя бранд.

Компанията дава доста пари, за да седи нейното лого и на мачовете в NBA и на състезанията в Formula 1, където името на китайския хай-тек производител е върху болидите на тима на Williams.

Тагове: