Социалните медии имат все повече потребители, които генерират все по-големи количества съдържание. Скоковете са толкова бързи и големи, че няма как да не започнем да се притесняваме дали някои потребители забравят значението на понятието личен живот. Както притеснителни, тези изяви могат да бъдат и досадни за останалите присъстващи във Facebook, например. Със сигурност обаче от тях е доволен създателят и главен изпълнителен директор на социалната мрежа, Марк Закърбърг.
Младият милиардер споделя пред участниците в академията за предприемачи Y Combinator, че според него законът на Мур се отнася и за споделянето в социални медии.
"Това е своеобразна версия на закона на Мур за социалните мрежи. Очакваме ръста на споделянето съдържание да скача двойно на всеки десет години. Това означава, че след десет години хората ще споделят около 1000 пъти повече информация спрямо днес"
Смятате ли, че в думите на Закърбърг се крие истината? Наблюдавайки развитието на Facebook няма как да не се запитаме дали лилавият гигант не е социалната мрежа, която ще успее да се стабилизира и да се превърне в част от живота на поколения наред, за разлика от MySpace и Friendster, например.