Българската телекомуникационна компания (БТК) обявява, че Мартин Щауб е назначен за Главен изпълнителен директор на компанията, след като договорът на досега изпълняващия длъжността Денис Уолах изтече. Назначението на Мартин Щауб се подкрепя напълно от Денис Уолах.

БТК се развива динамично през последните месеци. Имаме ясни цели за превръщането й в модерен телеком, който работи изцяло в полза на клиентите си, каза г-жа Джоана Джеймс, Председател на Управителния съвет на БТК. Благодарни сме за приноса на служителите на БТК и оценяваме усилията и ангажираността на г-н Уолах, под чието ръководство фокусът на компанията беше насочен към потребностите на клиентите, добави тя.

Днес БТК непрекъснато разширява и подобрява своите продукти и услуги, като ги предоставя на конкурентни нива както за домашните, така и за бизнес клиентите. Денис Уолах въведе висок стандарт за управление на компанията и аз бих искала да му благодаря за неговата отлична работа и да му пожелая успех в бъдещите му начинания, каза още Джоана Джеймс.

Мартин Щауб е швейцарски гражданин и има повече от 20 години опит в областта на телекомуникационните и информационните технологии. Завършил е Цюрихския университет и университета в Харвард. От януари тази година Мартин Щауб е Главен директор Пазари на фиксирани услуги в БТК. Преди това той е работил като независим консултант в областта на информационните и комуникационните технологии и е бил Главен оперативен директор на TDC Switzerland. Там той е отговарял за отдел Отчет на приходите за национални и международни бизнес клиенти, включително и мобилни услуги. Той е работил и като Главен финансов директор на Digital, Швейцария и Compaq, Германия.

Основна цел на БТК е да бъде водещ телекомуникационен оператор, които предлага висококачествени услуги в полза на българските потребителите, каза Мартин Щауб. Компанията ще продължи да инвестира в развитието на служителите си и все повече ще разчита на българските професионалисти в дейността си. Като разчита на високо образованите и способни български мениджъри, БТК ще насочи изцяло вниманието си към своите клиенти, добави той и очерта трите приоритета за компанията през следващите месеци:

- предоставяне на по-достъпни услуги за българския пазар;
- повишаване на качеството на услугите за малките и средни предприятия;
- предлагане на комплексни и завършени телекомуникационни решения за корпоративните клиенти на БТК.

Тагове: