Успехът на Windows 8 означава всичко за Microsoft. Именно затова компанията е готова на всичко, за да наложи най-голямата промяна в десктоп платформата си досега, а заедно с нея и таблета си Surface и мобилната платформа Windows Phone 8.
Forbes твърди, че момчетата от Редмънд инвестират между 1.5 и 1.8 милиарда долара в реклама на Windows 8. Агенцията, с която работят, е Crispin Porter + Bogusky, а каналите, по които комуникират с потребителите, са както класически (телевизионни спотове и външна реклама), така и дигитални. Из САЩ вече се появяват първите реклами на Surface, най-вече в метростанции и в централни части на големи градове. Техният слоган е "Click in".
Все още не знаем как точно Microsoft ще рекламира Windows 8. Очаква се компанията да показва как да използваме операционната система по нови и по-удобни начини.
А знаете ли как ще изглежда опаковката на Windows 8?