Microsoft изглежда не е достатъчно доволна от стандартната маркетинг кампания на Xbox One. Ars Technica споделя, че компанията плаща на Machinima и партньорите на гейминг мрежата, за скрита реклама на конзолата.
Според изтеклата информация всеки YouTube-ър, подписал договора, получава 3 долара на 1000 гледания, ако говори за Xbox One около 30 секунди и покаже конзолата. Договорът е подписан със строга клауза за конфиденциалност. Федералната търговска комисия вероятно ще се произнесе до няколко дни, но доказателствата за скритата реклама все още са твърде малко.
Според американското законодателство всяко продуктово позициониране трябва да бъде ясно регламентирано. Microsoft и Machinima отказват да коментират случая.
А знаете ли, че Xbox One е най-продаваната конзола в САЩ за декември?