Само седмица след старта напървия национален конкурс за дизайн на ваучерите на предплатената услуга на vivatel, на сайта на мобилния оператор вече има качени над 700 предложения за визии. Това обяви Маркетинг мениджърът електронни комуникации на vivatel Галина Радичева по повод изключително атрактивната надпревара Качи си имиджа.
До този момент най-висок интерес сред участниците има към категорията Природата навън и у дома, където регистрираните предложения надхвърлят 270. Сред тях преобладават основно теми с морски и планински пейзажи, цветя и животни. В категорията Животът на града има над 200 снимки, които показват не само красотата на местните забележителности, но преди всичко съвременния облик на града в неговата динамика или среднощно спокойствие. Визиите, включени в третата категория Поглед отблизо представят различни елементи, заснети в много близък план и показват обектите в детайли. Желаещите да се включат в конкурса на vivatel са на възраст от 9 до 74 години. По правила обаче до финала ще бъдат допуснати само участници, навършили 18 години.

Тагове: