Няколко поколения геймъри се събраха на 14 май в столичния клуб „Blender" за официалната премиера на най-дългоочакваната компютърна игра за 2012 г. - Diablo III. Лошото време не попречи на над 800 човека - малки и големи - да отброят заедно последните часове до старта на играта, която със сигурност ще промени света на видеоигрите след близо десетилетие на очакване,.

За да бъде преживяването на феновете пълноценно, клубът беше тематично преобразен в една от местностите в играта - Rogue Encampment, а за най-върлите фенове имаше реални мисии и викторина с въпроси за поредицата Diablo, от които бяха раздадени близо 1000 награди. Призовете варираха от една от най-мощните видеокарти на пазара през колекционерско издание на Diablo III до чаши, малки колбички и руни. На бара пък можеха да бъдат закупени тематични отвари и еликсири. Една от най-големите атракции за посетителите беше възможността да се снимат за спомен с косплейърите от клуб „Накама", които се бяха преобразили като познатите на публиката класове герои от Diablo II.

Официални спонсори на събитието бяха Western Digital и ASUS, които осигуриха страхотните награди за щастливците от томболата и победителите в специалния турнир по Diablo II.

Организаторите от „Пулсар" и "Gaming Entertainment" бяха се погрижили и за не чак толкова големите ентусиасти, осигурявайки за доброто им настроение Playstation 3 конзоли за свободна игра на SoulCalibur V и аркадна Guitar Hero машина в Playground зоната за забавления.

Сървърите на третата част от епичната Diablo поредица на американския гейминг гигант Activision Blizzard бяха отворени в 00:00 централно европейско време на 15-ти май, а над 700 човека взеха своите копия от събитието за премиерата, за да могат се включат в играта веднага след старта.

Освен в София официалният вносител на играта за България „Пулсар" организира премиерни партита за Diablo III в Пловдив, Варна и Бургас, за да получат най-нетърпеливите своето копие още в първите минути на 15 май.

 

Тагове: