Съдът в щата Ню Йорк призна компанията Dell и финансовото й подразделение за виновни в четири нарушения.

Компанията бе осъдена за мошеничество, заблуждаваща реклама, както и заради недобросъвестен начин на водене на бизнес и нарушения при събиране на задължения.

Dell веднага обяви, че не е съгласна с решението на съда, съобщава вестник Уол Стрийт джърнъл.

По данни на съда Dell също така е отказала на клиентите си техническа поддръжка на закупените продукти и не е спазвала условията на гаранцията.
Освен това службата за поддръжка е карала клиентите си твърде дълго да остават на телефонната линия, прехвърляйки обажданията. Така клиентите на компанията били принудени да плащат телефонни сметки, без да са получили помощ.

Също така Dell активно рекламирала безлихвено разсрочено плащане за техниката си, но по-късно се оказвало, че клиентите все пак плащат лихви.

Съдът задължи компанията да върне парите за онези услуги, които клиентите са платили, но не са получили.

Тагове: