Специално разработеното за България приложение Pay Per View за Smart телевизорите на Samsung вече е достъпно за потребителите. От тази седмица почитателите на домашните smart забавления имат възможност да изтеглят от Samsung Smart App Store и сами да избират филмите, които да гледат.
Приложението за българския пазар е разработено от GCN, компания със солиден опит в изграждането и поддръжката на системи за разпространение на съдържание и ползването му е възможно след закупуване на карти с код за достъп, които ще се дистрибутират в големите магазини за техника – Технополис, Техномаркет и др. Предлагат се три типа пакета, съответно за 10, 20 и 50 филма.
GCN PPV приложението предлага интерфейс и поддръжка на български език, както и съдържание, съобразено с предпочитанията на потребителите у нас. То е достъпно на всички модели Samsung Smart TV, а изтеглянето му от Samsung Apps магазина е напълно безплатно. Локалната поддръжка на приложението PPV GCN гарантира високо качество при гледане, като по този начин до голяма степен се избягва прекъсването, размазването на образа и досадните артефакти при гледане, които могат да бъдат причинени от ниската скорост или нестабилност на интернет връзката.
За да даде възможност на повече потребители да усетят свободата на собствения избор, българският клон на Samsung Electronics стартира национална промоция в големите търговски вериги. Всеки закупил Samsung Smart телевизор в периода от 16-ти до 31-ви декември получава безплатен код за 50 безплатни филма от приложението GCN PPV. Това става след регистрация на новозакупения продукт на www.samsungppv.bg.
„В Samsung добре знаем, че да предлагаме първокласна техника вече не е достатъчно за взискателния потребител. Затова насочваме усилия и в разработването на съдържание, създадено спрямо специфичните желания на потребителите, в помощ на потребителя сам да определя телевизионната си програма и забавление. Забавлението със Smart TV е от ново поколение, времето пред телевизора се превръща във вълнуващ интерактивен процес, като потребителят става още по-независим в своя избор на информация и забавления. Ще продължим да съсредоточаваме усилия в тази посока”, заяви Христофор Петков, Мениджър „Ключови клиенти” в AV дивизията на българския клон на Samsung Electronics.
Хитовата линия продукти на Samsung Smart TV беше официално представен у нас през май тази година и към момента се очертава като предпочитана от потребителите. Samsung Smart TV дава на потребителите възможността за забавление от ново поколение и позволява активен подбор на най-желаното и подходящо съдържание. Наред с това, при свързване с други Samsung устройства, Smart TV може да се превърне в станция за забавление на цялото семейство, а благодарение на богатата гама от допълнителни приложения и апликации, гарантира приятни емоции за всички.