Достъпът до изложбената част и около 1/3 от конферентната програма на Webit 2010 е с безплатен вход! За да се възползвате от уникалната възможност да посетите свободно форума за успешните продажби, маркетинг и реклама в интернет, просто трябва да се регистрирате на www.webit.bg. Това разкри Пламен Русев, председател на борда на е-Академия, съорганизатор на събитията Webit. Само че безплатните места са ограничени и вече са на изчерпване. Така че, колкото по-скоро заявите желанието си да присъствате, толкова по-добре. В случай че проявявате специален интерес към някое събитие от програмата с платен вход, цените варират от 10 до 30 евро. VIP билетите пък осигуряват достъп до достъп до всички зали без чакане на опашки, до VIP зоната за контакти с лекторите, специалните гости на събитието от цял свят и собствениците на най-големите онлайн медии и до постоянен кетъринг.

 

Програмата на тридневното събитие (27-29 октомври 2010 г.) е повече от обещаваща. Webit 2010 ще се постарае да даде отговор на едни от най-важните въпроси: 

  • как да започнете бизнес онлайн;
  • как да развиете онлайн магазин;
  • как да правите успешна реклама на продуктите/услугите си;
  • как по-добре да започнете да обслужвате клиентите си;
  • как да планирате маркетинг бюджетите си;
  • и много други. 

 

Мартин Нюман и Ранд Фишкин ще водят специални Мастър класове за успешни продажби онлайн, SEO и социални медии. Най-известните участници от държавите врегиона ще правят анализ на отделните пазари с цифри и очавания.

 

На Главната сцена ще видите на живо най-големите имена в интернет бизнеса, сред които вицепрезидентите и директори на Facebook, BBC, Yahoo!, Grey, eBay, adMob/Google… Те ще изнесат различни лекции и ще проведат дискусии на теми:

  • съвременните тенденции за маркетинг в социалните мрежи;
  • създаване на успешни реклами онлайн;
  • развитието на мобилния маркетинг;
  • създаването и поддръжката на платформи и екипи за успешни продажби онлайн;
  • как се измерва възвращаемостта на вложените маркетингови бюджети;
  • как се планират кампании и се залага ефективността им;
  • и много други.

 

Повече информация за Webit 2010 можете да намерите на www.webit.bg

 

Източник: e-Academy

 

Тагове: