Спомняте ли си годините, когато играчите в мобилния сектор бяха повече от пръстите на едната ви ръка, а конкуренцията се определяше от спецификациите и вградения софтуер на устройствата, които предлагат, а не от екосистемите? Тези времена отдавна са отминали и все повече компании стават жертва на собствената си невъзможност да се пригодят към новите изисквания на потребителите, създадени от Apple и Google. 

The Sunday Times споделя, че RIM, производителят на BlackBerry, вероятно обмисля продажба на мобилния си бизнес. Канадската компания първоначално ще се раздели на две части, софтуерна и хардуерна, а по-късно ще се преориентира към предлагане на корпоративни услуги и системи като BBM, BES и BIS. 

Предполагаемите купувачи на хардуерния й бизнес на RIM са Amazon и Facebook. Все пак, надяваме се компанията да остане конкурентна с новата си платформа BlackBerry 10 и новия си главен изпълнителен директор Торстен Хайнс. 

 

Тагове: