Канадските производители на BlackBerry от базираната в Онтарио фирма RIM (Research In Motion) наеха интернет комиците Стрейтър Сейдел и Амир Блуменфилд. Двамата станаха известни със своите комедийни уеб клипове, в които използват известни анимационни герои в неочаквани роли. Шоуто им се харесва най-вече на ученици и младежи. Сигурно затова анализаторите разпознават в избора им за рекламни лица на BlackBerry отчаян опит на фирмата да върне изгубената младежка аудитория сред потребителите на мобилни телефони и услуги.

 

Стрейтър и Амир ще трябва да се преборят с тезата на конкурентите, че т.нар. "Берита" са изостанали във времето. Създателите на платформата за комедийни клипове с анимационни герои, известна като College Humor, имат една единствена цел - връщането на изгубената младост на BlackBerry. Това ще рече връщане на младите потребители. За целта младежите ще бъдат призовавани да ползват BB-устройствата от най-популярните анимационни герои, озвучени от комиците и участващи в нетипични роли. Героите на College Humor ще се опитват да се противопоставят на черния пиар, който в момента притиска компанията, като иронизират различни анекдоти, разпространявани в мрежата. Един от последните вицове за канадските устройства гласи : "Батман върви по улицата, носи кафяв хартиен плик и се оглежда. Крие се от хората, за да не разберат, че вътре носи своето BlackBerry и да започнат да му се смеят."

 

Последната успешна кампания на BlackBerry беше посветена на младите блогъри, които бяха призовани, използвайки своите черни устройства, да споделят в Twitter моментите си на най-голяма гордост. 

 

През годините BlackBerry винаги оглавяваха вълната на модата и дълго време запазваха лидерска позиция по отношение на технология и иновации. Днес обаче във времената на титаничен маркетингов сблъсък между Apple, Google и Microsoft за канадците оцеляването става все по-трудно. 

 

В последната част на холивудската продукция „Карибски пирати“ отчаяните корсари търсеха спасение в "Извора на младостта", но не го намериха. Дали комедийните анимации на канадците ще ги спасят от фалит ще се разбере още тази година.

Тагове: