Не бихме казали, че логото и цялостната бранд идентичност на Samsung са остарели, но няма как да не отбележим, че те изглеждат с една идея по-малко модерни от тези на повечето конкурентни компании. Изглежда екипът на компанията е на същото мнение, тъй като наскоро разбрахме, че корейците вече работят по нова идентичност, която ще бъде представена по време на CES 2013

В основата й е Скот Бредбъри, известен с работата си по бранд идентичностите на някои от най-големите корпорации в света, включително Starbucks и Nike

Все още нямаме идея как точно ще изглежда новата Samsung, но в основата на метаморфозата ще бъдат разнообразните цветове, които са ориентирани спрямо различните продуктови линии и таргети, подобно на ребрандинга на Sony Ericsson (вече само Sony) преди няколко години.

Смятате ли, че промяната ще се отрази положително на Samsung?

 

Тагове: