Snapchat е една от най-популярните социални услуги сред тийнейждърите и потреблението й не спира да расте, но, както повечето подобни платформи, тя не е без своите проблеми.

През 2013 г. изтекоха телефонните номера и потребителските имена на над 4.6 милиона потребители, а обещанията за "самоизтриващи се съобщения" не са напълно верни. Всеки потребител може да направи скрийншот (другият потребител получава индикация за това) или да използва външни приложения, за да запази съобщенията завинаги. Разследването на Федералната търговска комисия приключи относително добре за младия екип на Snapchat.

Компанията се съгласи на мониторинг в рамките на 20 години, за да избегне по-сериозни санкции. В официалния си блог главния изпълнителен директор на Snapchat обяви, че сигурността е приоритет на компанията и ще продължи да бъде такъв.