
Ако искате да научите повече за нуждата от Корпоративно присъствие в социалните мрежи, да знаете къде и как да комуникирате с вашата аудитория, не пропускайте възможността да присъствате на Social Me. На него подробно ще се запознаете с новите тенденции във FACEBOOK, методите на комуникация с крайния потребител, тактиките за осъществяване на трайна и целенасочена комуникация с таргетирана аудитория, а също и начина на планиране и провеждане на кампании в тази социална мрежа. Семинарът ще се състои на 17 септември в сградата на Интерпред София.
Но освен за FACEBOOK този семинар ще ви бъде полезен и с подробна информация за GOOGLE+, която ще ви покаже какви са характеристиките, силните страни и ползите от тази нова социална мрежа.
Имате възможност да чуете най-актуалните факти и бизнес съвети за корпоративната онлайн комуникация, благодарение на която всяка компания привлича потенциалните си клиенти и изгражда своята положителна онлайн репутация, а също и да научите интересни неща, когато изправим един срещу друг FACEBOOK и GOOGLE+. Как двете социални мрежи се конкурират и кои са силните и слабите им страни.
Лектори на семинара ще бъдат Ален Попович – маркетинг мениджър на Social Me – една от фирмите, предлагащи практични и работещи решения за компаниите, които искат да популяризират дейността си онлайн с помощта на социалните мрежи.
Иво Илиев – специалист в сферата на дигиталните маркетинг и реклама, а също и Евгени Йорданов – експерт по SEO и социални мрежи, интернет маркетинг и уебдизайн.
На семинара ще имате възможност да присъствате и на панелна дискусия за Facebook vs. Google+ с Десислава Бошнакова – основател на ROI Communication и преподавател по PR в НБУ, Бисер Вълов – блогър и PR експерт от APRA Porter Novelli, Борис Луканов – експерт по маркетинг, PR, реклама, комуникации и медии, Пламен Петров – блогър и финансов консултант, а също и Крис Георгиев – предприемач и експерт в областта на онлайн маркетинга.
Повече информация за записване за семинара прочетете тук