Днес Sony Ericsson обяви откриването на кол център в София, който ще започне да функционира от 1 февруари 2008 година, съобщиха от компанията.

Кол центърът ще приема обаждания и запитвания от клиенти и ще предоставя, в писмена и устна форма, информация и съвети по следните теми:

Функции
Обща информация
Цени и наличност
Възможности за връзка
Съвместимост
Разрешаване на проблеми
Даунлоуд от уебсайта на Sony Ericsson
Забавления и даунлоуд
Гаранция на продуктите

Телефонът за връзка с кол центъра ще бъде 0800 18 778. Клиентите ще могат да използват услугите му от понеделник до петък в часовете между 9.00 и 17.00. Запитвания могат да се изпращат и на следния имейл адрес: questions.bg@support.sonyericsson.com .

Грижата за клиентите е един от най-важните аспекти в корпоративната политика и стратегия на Sony Ericsson. Компанията ще продължи да инвестира средства с цел подобряване на услугите, които предоставя на своите клиенти.

Тагове: