Част от бизнесите на Sony в последните години не се развиват особено добре. Компанията продаде дивизията си за PC-та, отказва се от производството на четци за електронни книги и спира разработката на PlayStation Mobile, но това не означава, че се отказва да си върне старата слава.

В рамките на статия на японски (изисква се платен достъп) Nikkei споделя, че Sony отваря дивизия за иновации, в която работят 800 от най-младите й и прогресивни служители. Задачата на екипа, ако изобщо можем да я наречем така, е да създаде следващия PlayStation или следващия Walkman — крайно иновативен продукт, който да върне Sony в златните й години. Компанията започва да се развива по-бавно, след като Apple я изпреварва с анонса на масов музикален плеър (iPod), но не би да забравяме, че Sony навлезе в пазара с LCD и плазмени телевизори доста по-късно от някои от конкурентите си.

В момента една от най-успешните дивизии на японците е PlayStation, а управление на Казуо Хираи се приема доста добре и продажбите на PS4 го доказват. Какво очаквате от новата дивизия на Sony?