Доминацията на стрийминг услугите над всички останали методи за слушане на музика е неизбежна. За първа година Spotify, Rdio, Pandora и Beats Music изпревариха приходите от продажби на CD-та в САЩ. През 2014 г. стрийминг услугите генерират 1.87 милиарда долара (29% скок спрямо 2013 г.), докато дисковете спадат с 12.7% до 1.85 милиарда долара. Големият победител все още е стандартното купуване на дигитални копия с 37% от пазара и 2.57 милиарда долара приходи. Стриймингът обаче е единственият сегмент, който отчита голям скок, при това за поредна година.
Основният проблем за изпълнителите и лейбълите зад тях е, че услуги като Spotify носят по-ниски приходи през първите няколко години. За разлика от стандартните албуми, които генерират преобладаващата част от печалбите си в първите няколко месеца, слушането в стрийминг услуги може да носи печалби десетилетия по-късно.