Скоро след стартирането на програмата си Binge On, T-Mobile получи силна критика от страна на YouTube. Binge On позволява на всички потребители, които разполагат с план с 3GB или повече мобилен интернет, да гледат неограничено видео от Netflix, Hulu, HBO Go и някои други услуги за стрийминг на видео. Гледаните клипове не се зачитат като изразходен трафик, но тяхното качество е ограничено до 480p. Освен за включените в програмата услуги обаче, ограничението в резолюцията се прилага автоматично върху всяко стриймвано видео.
YouTube изрази силно несъгласие с тази практика, коментирайки, че T-Mobile “задушава” услугата. Потребителите нямат контрол над падането на качеството, а използването на Binge On е автоматично за всички потребители с поне 3GB мобилен интернет в месечния план. T-Mobile отговори на изявлението на YouTube, но не коментира въпросите за мрежовата неутралност и правото на избор на потребителите. Вместо това компанията обърна внимание, че терминът “задушава” е краен и не е подходящ за ситуацията. Според представители на телекома “оптимизира за мобилни устройства” и дори “намалява” са коректни описания в случая.