АБВ ICQ скинът е с уникален дизайн. Традиционният зелен фон е заменен от черен, а бутоните са оцветени в оранжево. Новата версия на скина е създадена специално за феновете на ЦСКА. Логата на vivatel и на подкрепяния от новия мобилен оператор футболен отбор са също част от визията на продукта.
vivatel ЦСКА скинът е поредният иновационен продукт, който се появява у нас с подкрепата на vivatel, съобщи мениджърът Маркетингови комуникации на новия мобилен оператор Мария Тойчева. За нас е удоволствие да бъдем партньор на НетИнфо БГ. Вярвам, че новата услуга, която създадохме заедно, ще се превърне в една от най-търсените, допълни тя.
За по-малко от половин година продуктът АБВ ICQ се превърна в един от най-популярните у нас, съобщи изпълнителният директор на НетИнфо БГ АД Любен Белов. Убедени сме, че новият скин ще бъде позитивно приет не само от феновете на ЦСКА, но и от по-голямата част от потребителите на АБВ ICQ, защото той не е просто знак за принадлежност, а и нов начин да изразиш себе си, поясни Белов.
Съвсем скоро vivatel и НетИнфо БГ ще предоставят още една възможност на феновете на ЦСКА да научават последните новини за любимия си отбор чрез въвеждането на нова секция в менюто на vivatel ЦСКА скина.
АБВ ICQ - българската версия на най-популярната програма за разговори в мрежата, е създадена през септември 2005 г. от НетИнфо БГ и ICQ. Програмата е изцяло на български език. Съдържанието й е съобразено с българския потребител и му дава екстри, недостъпни в стандартната версия.
България е третата страна, където ICQ се разпространява в партньорство с местна фирма. Първи са италианците от Libero, а почти едновременно с нас стартира и версията на руски, осъществявана от Rambler.
У нас услугите на ICQ ползват основно хората на възраст между 18 и 39 г. (80%), като процентът на активните потребители сред мъжете е малко по-висок спрямо жените - 56,90% срещу 43,10%. От стартирането на програмата у нас потребителите на АБВ ICQ надхвърлиха 150 000. Ежедневно АБВ ICQ се използва от 76 000 потребители.
Коментари (0)