vivatel, като социално ангажирана компания, не може да остане безпристрастна към един толкова значим обществен проблем като неразумното шофиране, каза мениджърът Маркетингови комуникации на vivatel Мария Тойчева.Вярваме, че с националната кампания Намали скоростта, животът има цена ще привлечем вниманието на хората върху риска от неразумното шофиране и ще помогнем, поне малко, за намаляване на броя на пострадалите от него хора, допълни Мария Тойчева.
Специално за кампанията Сигнал са написали песента Исках само теб, съобщиха още на пресконференцията. Създаденият вече видеоклип по песента пресъздава историята за младо момиче, загинало в автомобилна катастрофа.
Организаторите на събитието Мемра мюзик се стремят да насочат общественото внимание и особено на младите хора върху огромния брой загинали и осакатени хора, вследствие на неразумно шофиране и употреба на алкохол. Проблемът в България е изключително актуален - по данни на МВР, загиналите в катастрофи на година са близо 1 000, а ранените са над 10 000.
Коментари (0)