Придобиването на WhatsApp от Facebook изглежда не работи толкова добре, колкото Марк Закърбърг и екипът му очакваха. Компанията плати 22 милиарда долара, за да се сдобие с IM платформата, надхвърляйки реалната й стойност с над 15 милиарда долара. Година по-късно резултатите не са добри.
WhatsApp отчита 140 милиона долара загуба при приходи от едва 10 милиона долара, което е по-зле от най-лошите прогнози на инвеститорите и анализаторите. Facebook от своя страна отчита 3.2 милиарда долара приходи само през последното тримесечие.
Разбира се, не бива да забравяме, че WhatsApp все още няма ясен бизнес модел за монетизиране на потребителската си база, докато Facebook е една от най-популярните платформи за онлайн реклама.
Все още не е напълно ясно защо Марк Закърбърг отдели цели 22 милиарда долара за WhatsApp. Какво е вашето мнение?
А знаете ли, че гласовите обаждания в WhatsApp са отложени до 2015 г.?