Ако трябва да спекулирате за компаниите, които са на челните места в класациите за продажби на wearable устройства, надали ще допуснете, че китайската компания Xiaomi е сред тях.
Азиатският технологичен гигант обаче не само се появява в класацията за първото тримесечие на 2015 г., а е на второ място след Fitbit. Общият брой продадени wearable устройства са 2.8 милиона, а успехът в първите три месеца на годината е още по-впечатляващ, имайки предвид, че доставките им започнаха няколко месеца по-късно. За първото тримесечие на 2015 г. Xiaomi е отговорна за продажбите на 24.6% от всички wearable устройства в света и то само с един продукт — бюджетният фитнес тракър Mi Band. Изключително ниската цена на устройството — едва 15 долара, със сигурност е имала позитивен ефект върху продажбите му. Друга причина за експлозивният успех на Mi Band е популярността на Xiaomi на китайския технологичен пазар и доверието на местните потребители към компанията.
Знаете ли, че онлайн магазинът на Xiaomi ще работи и в САЩ и Европа?