Дни след официалния анонс на Assassin’s Creed: Valhalla главният дизайнер на играта Ашраф Исмаил разкри горещи подробности за нея. Най-важната промяна е свързана с ролевия елемент. Assassin’s Creed: Valhalla ще донесе най-голямото дърво на уменията в поредицата досега, така че да дадете изключително личен облик на вашия герой или героиня.

На свой ред бойната система също обещава да бъде по-брутална и кървава от всякога. Целта е да се пресъздаде автентично начинът, по който са се сражавали хората от IX век. Можем да очакваме най-различни оръжия, включително и възможност да се биете с две брадви, два меча или дори два щита. Всичко това трябва да направи битките гъвкави и подчинени на вашата собствена тактика.

Много усилия ще отидат и във враговете, чието разнообразие ще бъде огромно. Околната среда също ще може да се използва в битките както от вас, така и от вашите противници.

„Целта е дори след 15-20 часа игра пак да виждате нови неща“, казва дизайнерът.

Assassin’s Creed: Valhalla излиза този празничен сезон за РС, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X и Google Stadia.  

Виж още: Второто поколение Google Stadia вече е в ръцете на разработчиците

Тагове: