Трябва да мислите напред, ако искате да останете напред в бизнеса с видеоигри - и точно това прави Sony. Далеч напред.

Компанията зад PlayStation подаде заявка за търговски марки за PS6, PS7, PS8, PS9 и PS10. Да, дори PS10.

Разбира се, това е само прозорлива защитна мярка от шефовете на Sony в Япония. Но нека да направим няколко бързи изчисления: да кажем, че имаме конзолен преход на всеки пет години (може да бъде по-дълъг, може и по-къс) - тогава разглеждаме появата на PS10 през 2045 г.

Вероятно дотогава всички ще живеем в някакво постапокалиптично дистопично общество. Така че е успокояващо да мислим, че Sony смята, че все още ще имаме нужда от видеоигри в живота си, дори когато ще си избождаме очите за бензин.

Sony има дългосрочна визия, когато става дума за напредничави търговски марки. Тя регистрира името PS5, която трябва да излезе през 2020 г., още през 2006 г. Те знаят какво правят, нали?

Освен ако не е съвсем така! Какво ще стане, ако Sony планира да предложи модел на мобилен телефон в периода след PS5, като по-често продава по-малко значими нови конзоли? И тогава можете да надграждате, както правите с телефона си, всяка година. Ако това е вярно, може би ще живеем достатъчно дълго, за да видим PS10.

По-забавно е да си представите PS10 през 2045 г. Как ще изглеждат тогава видеоигрите? Но каквато и да е PS10, сигурни сме, че Gran Turismo ще бъде премиерно заглавие.

Вижте още: Sony продава един от PlayStation бизнесите си



Тагове:
Още от Play