Основното лице зад "Splinter Cell: Blacklist", Патрик Рединг, смята, че в момента изживяваме последните години на съвременния гейминг. Първите примери за новия тип игри, които ще водят индустрията в бъдеще, вече са доста популярни - според Рединг една от тях е Minecraft. 

Той твърди, че е време студиата да спрат да мислят в толкова големи мащаби и да разработват детайлни, комплексни, скъпи и бавни за създаване игри и да се фокусират върху по-лесни, бързи и евтини заглавия, които в крайна сметка често са по-забавни и пристрастяващи. Рединг е на мнение, че фокусирането върху развитието на история и достигането до края й е грешно, защото така геймърите не продължават с играта, след като са я изиграли веднъж. 

До известна степен посоката на развитие се определя от мобилния гейминг и дигиталното разпространение, които не предполагат игри с размер от няколко гигабайта, а какво остава за 40-те гигабайта на God of War III

 

Тагове:
Още от Play