След разочароващ анонс по-рано тази година Microsoft се отказа да прави Halo Infinite премиерно заглавие за новите Xbox конзоли и вместо това отложи шутъра, за да го изпипа визуално и технически. Сега студиото 343 Industries обяви, че възнамерява да пусне Halo Infinite едва следващата есен, или цяла година след първоначалната идея.

Според главния дизайнер на играта Джейсън Стейтън работата по подобрението на Halo Infinite е напреднала доста и той демонстрира първата мултиплейър карта, различни оръжия и впечатляващи модели на героите. Допълнителна работа е свършена по визуалните ефекти, сенките, светлините, небето и атмосферата, като всичко това трябва да даде на Halo Infinite напълно различна визия от артистична и техническа гледна точка и да обясни забавянето с цяла година.

Няма спор, че подобен ААА проект се нуждае от време и ресурси, но човек не може да не се запита колко разочароващо би изглеждала Halo Infinite, ако излезе тази есен, както бе предвидено. Фактът, че Xbox Series X няма нито един ексклузив, както и че такова флагманско заглавие се нуждае от цяла година допълнителна работа, поставя под въпрос стойността на новата конзола и доверието на геймърите в плановете на Microsoft.

От друга страна нещата не са по-розови в лагера на PS5, така че какво пък – може дългото забавяне на Halo Infinite да се окаже скритият коз в ръцете на Microsoft.  

Снимка: 343 Industries

Виж още: Полша направи Minecraft сървър за учениците у дома

Тагове:
Още от Play