Ръководството на Playboy Enterprises планира да увеличи присъствието на известната марка в различните виртуални вселени.

По време на съвещание с инвеститори изпълнителният директор на компанията Кристи Хефнер, която е дъщеря на основателя на легендарното списание, отбеляза, че тази идея е икономически изгодна.

Playboy вече се представя в играта Second Life, разработена от Linden Lab, отбелязва електронното издание Eurogamer.
Авторите са създали специален остров, чиито очертания напомнят на емблемата на списанието знаменития заек. В Playboy Enterprises обаче смятат, че това не е достатъчно.

Кристи Хефнер смята, че виртуалните светове имат огромен потенциал от гледна точна развитие на марките, но компаниите не използват пълните възможности на тези вселени.
По думите й ръководството на Playboy Enterprises смята да засили влиянието на собствения бренд какво в реалния, така и във виртуалния свят.
При това компанията ще акцентира върху установяването на връзка между тях. С други думи Playboy се интересува от провеждането на рекламни акции и различни промо-мероприятия.

След тези изявления в интернет се появиха слухове, че Playboy Enterprises планира да създаде собствен он-лайн проект с много потребители или социална мрежа.

Електронното издание ЛентаРу отбелязва, че Playboy Enterprises приключи четвъртото тримесечие на 2007 година със загуби от над 1 милион долара.
Издателството не може да се конкурира с интернет, където може да се намери огромно количество еротична продукция и то напълно безплатно.

Тагове:
Още от Play