Скорошният анонс на Nintendo Labo предизвика противоречиви чувства и ако първите пазарни резултати са някаква индикация, опасенията не са били безпочвени.

През януари Nіntеndо изнeнaдa вcичĸи c aнoнca нa Lаbо – пpичyдливи ĸapтoнeни фopми, ĸoитo мoгaт дa ce тpaнcфopмиpaт в paзлични игpaчĸи c пoмoщтa нa xибpиднaтa ĸoнзoлa Ѕwіtсh. Стартовият пакет включва Toy-Con RC Car, Toy-Con Fishing Rod, Toy-Con House, Toy-Con Motorbike и Toy-Con Piano и вече е на пазара.

Само дето не се търси много.

В родната по Япония, по данни на маркетинговата компания Media Create са продадени едва 30 процента от началните наличности, което определено е слаб резултат за продукт, подкрепен директно от Nintendo. Така изглежда, че компанията или не е надявала на по-високо търсене, или просто е заредила търговските вериги, за да може да покрие по-нататъчния интерес без нов доставки.

Сравнявайки представянето на Switch за същия период, Media Create отчита, че продажбите на хибридната конзола са спаднали спрямо седмица по-рано и пускането на новия аксесоар по никакъв начин не е повлияло положително.

Все пак, Media Create уточнява, че Nintendo Labo е преди всичко образователен и детски аксесоар и очаква по-високи продажби в т.нар. златна седмица, която продължава до 5 май и включва няколко празника в Япония, както и през летните празници. Разбира се, ще бъде интересно да видим дали Nintendo Labo ще успее да се задържи достатъчно, за да бъде актуален продукт, когато децата отново тръгнат на училище, но това все още е доста напред във времето.

Тагове:
Още от Play