Шефът на технологиите в Еpic Games обяви, че предстоящите конзоли PS5 и Xbox Series X ще му позволят да постигне мечтата на живота си и да създаде графика с филмово качество във видеоигра.

Говорейки пред Official PlayStation Magazine UK, Ким Либери от Еpic Games посочва, че за това ще помогне много т.нар. Nanite в Unreal Enginе 5, за която се твърди, че ще даде възможност на разработчиците да вкарват в игрите си обекти с високо качество, каквито в момента се използват във филмовата индустрия.

„Голямата ми мечта е компютърната графика в реално време и в частност игрите да изглеждат толкова достоверни и реалистични, колкото един филм“, казва той.

„Изчислителната и графичната мощ на следващото поколение конзоли не само ще подобрят атмосферата в игрите, но и ще позволят изцяло нови геймплейни концепции, които се възползват от по-добри светлинни ефекти, по-добра физика, по-умен AI и по-богати мултиплейър изживявания.“     

През май Еpic Games си партнира със Sony, за да анонсира енджина Unreal 5, който бе показан с демото Lumen in the Land of Nanite, вървящо на PS5. Според Еpic Games новият енджин дава възможност за използването на арт елементи с филмово качество, които се състоят от стотици милиони полигони. След това Nanite технологията ще ги скалира в реално време, съкращавайки значително времето за обработка, но без да губят качество.

Наскоро Еpic Games обяви, че си сътрудничи с Lucasfilm по сериала The Mandalorian, който използва енджина Unreal, за да създава визуални ефекти в реално време за своите локации.

Снимка: Sony

Виж още: PlayStation 5 е 100 пъти по-бърз от PlayStation 4

 

 

Още от Play