Uber съобщи, че вече ще позволява на странични приложения да получават информация за пътуването ви и да ви предлагат подходящо съдържание.
Trip Experiences знае продължителността на пътуването ви и крайната дестинация, а различни приложения могат да достъпват тази информация и да ви дават предложения за съдържание и дейности, с които да запълните пътуването си. Потребителите ще имат пълен контрол над това кои приложения им предлагат съдържание, а Uber уверява, че няма да позволи използване на системата за реклами и промоционални съобщения.
Благодарения на интеграцията с разнообразни външни услуги, Trip Experiences може да ви предложи плейлист с музика, видео или интересно четиво, с което да запълните времето си. Ако пък зададете ресторант, клуб или магазин като крайна дестинация, ще можете да видите ревюта и препоръки за съответното място. Всички предложения за интеграция на услуги ще трябва да бъдат одобрени от Uber. Така компанията ще гарантира наистина полезно изживяване за пътниците и няма да позволи прокрадването на реклами.