Въпреки че се интересува активно от търсенията на потребителите си, за Google изключително важно какво бихме искали да научим, но нямаме желание или възможност да търсим за него. 

По този начин се раждат услуги, които използваме ежедневно - например Google Images. Момчетата от Маунтин Вю провеждат експеримент с Том Саймънайт от MIT Technology Review, който споделя по осем пъти на ден какво би искал да търси. В порядъка на три дни екипът зад проекта установява, че авторът често е твърде ангажиран с книгата, която чете, за да провери дадена дума или сведение, споменато в него. В други случаи пък Саймънайт не е сигурен как точно да открие това, за което си мисли, тъй като то е твърде концептуално. 

Следващата голяма революция в търсенето ще започне от Google Now. При нея няма да се налага потребителите да правят какво да е, тъй като самата търсачка ще предлага нужните резултати. 

За какво търсите най-често вие?

 

Още от Social