В New York Times използват Google+ Hangouts, за да интервюират държавния секретар на САЩ Джон Кери по въпроса за химическите оръжия на Сирия. The Weather Channel използва Google Earth, за да илюстрира щетите на урагана Санди чрез драматични снимки преди-и-след. Барак Обама отговаря на въпроси на американски граждани на живо в YouTube.
Това са само малка част от начините, по които журналистите по целия свят вече използват интернет инструментите на Google, за да отразяват новини и да визуализират данните на техните истории. Но за да продължат да им помагат в работата, от Google представиха Google Media Tools. Това е централизиран портал, който цели да предостави възможност на журналистите от всички нива на квалификация, да се свързват с техните аудитории и общности много по-лесно.
Сайтът предлага разнообразие от начини да свършите своята работа, през етапите на проучвания, развитие и чак до публикуване. В него ще намерите много съвети и подсказки, с които ще може да впрегнете технологията да свърши най-тежката работа в ежедневието на журналиста. Сайтът също така демонстрира силата на интернет като цяло, чрез достигане до нови аудитории и повече начини за въздействие.
През следващите месеци от Google ще добавят още ресурси, включително казуси, уроци и разширено съдържание, а скоро сайтът ще се поддържа и на други езици, включително български.
А знаете ли, че платформите Google DoubleClick и Facebook Exchange ще работят заедно?