Няма как да не сте забелязали, че рекламите във Facebook стават все повече и все по-натрапчиви. Едни от най-досадните начини за промотиране са спонсорираните истории, които и информират, че даден ваш приятел харесва дадена страница, при това по няколко пъти всеки ден. На фона на това скромните реклами в Twitter, например, са приятни.
Брадли Хоровиц от Google споделя пред Business Insider, че според него и Google Facebook си играе с огъня и, ако политиката по отношение на рекламите продължи да бъде такава, потребителите може постепенно да започнат да се отказват от социалната мрежа и да търсят алтернативи.
Хоровиц сравнява спонсорираните статуси с продавач на сандвичи, който застава между двама души, които водят разговор, и се опитва да им продаде сандвич през няколко минути. "Без значение дали харесвам сандвича, без значение дали той е персонализиран с любимата ми горчица, това не е моментът той да бъде размахван пред мен".
Според Хоровиц Facebook е "социална мрежа на миналото". Рекламите в Google+, от своя страна, са значително по-сегментирани от останалото съдържание и не са толкова натрапчиви. Въпреки това социалната мрежа на Google има само 100 милиона активни потребители, докато Facebook наскоро премина милиард.
Google+ или Facebook използвате вие?